Diensten & services

Digital & Growth Marketing

“Half the money I spend on advertising is wasted; the trouble is I don’t know which half.”

– John Wanamaker

Loyals

Als groei- en performance gedreven marketing specialist neemt Loyals Groep stelling tegen de gevleugelde uitspraak hierboven. Niet langer is het waar dat marketing- en advertentiebudget onbewust hoeft te worden ingezet. Gericht op concrete conversies, leads en resultaat ontwikkelt Loyals Groep marketing strategieën en vertaalt deze naar impactvolle growth marketing, ondersteund door data.

Met de voortdurende groei van de digitale wereld en de enorme hoeveelheid gegevens die beschikbaar zijn, wordt het steeds belangrijker om je publiek gepersonaliseerd aan te spreken. Loyals Groep helpt je die persoonlijke en creatieve noot op te nemen in de marketing strategie. Met als winst; aanzienlijk verbeterde conversieratio’s en een betere klantloyaliteit.

PRODUCTEN & DIENSTEN
Onze Digital- en Performance Marketing diensten zijn dé oplossing voor bedrijven, marketing afdelingen, IT managers en / of (corporate) start-ups die op zoek zijn naar snelle en meetbare return on investment met beperkt marketing budget.

Loyals Group kan helpen bij:

  • Merkstrategie
  • Campagne strategie
  • Marketing strategie
  • Customer Experience
  • Concurrentie analyse
  • Brand Identity
  • Contentkalender
  • UX design
  • (merk) website(s)
  • Conversie optimalisatie
  • Doelgroep identificatie
  • Display advertising
  • Social advertiseing
  • E-mail marketing
  • SEO & SEA
  • Inrichting analytics & dashboarding
  • Kanaal- en traffic management
  • Creative concepting
  • Content- en media productie

AANPAK
Onze digitale- en performance marketing aanpak leidt tot maximaal resultaat met minimale overhead. De aanpak is gestoeld op de growth marketingmethode. Jouw marketing- of conversie doel staat centraal, data staat ten dienste.

Huray-proces-transparant-balckbckgrnd-NL

Onze regierol volgt een tempo dat is afgestemd op jullie eigen tempo en ambitie. We volgen in dat tempo een cyclus van data analyseren, nieuwe ideeën / hypotheses identificeren, de beste ideeën prioriteren (lowest effort, highest potential), testen / valideren, en gevalideerde optimalisaties verankeren. De cyclus is bijvoorbeeld tweewekelijks.

Brondata komt uit lopende campagnes en externe bronnen (doelgroep onderzoek, mediatrends, A/B-testen in marketingkanalen, personalisatie toepassingen). En natuurlijk vanuit jullie eigen teams en experts en hun inzichten uit de werkpraktijk.

WAT LEVERT HET OP

  • Inzicht in je doelgroepen
  • Een optimale- en relevante merkboodschap
  • Aansprekende creatieve merkuitingen en campagne concepten
  • Versterking en / of ontzorging van je (digitale) marketing team
  • Realtime inzicht in de performance en ROI van marketing budget in gepersonaliseerde dashboards
  • Meetbare conversies en resultaten zoals leads, aanvragen, downloads, registraties of inschrijvingen
  • Snelle validatie van een nieuwe business case, product propositie, service strategie, proces innovatie of positionering voor jouw merk