Elke maand gaan Youri Lieberton en Jerry Remmers, de founders van Loyals Groep, voor de podcastserie ‘Ondernemersbloed’ met andere ondernemers uit diverse vakgebieden aan tafel. Vanuit de kroeg voeren ze een eerlijk en verdiepend gesprek over de essentie van ondernemerschap: groeien, vallen, leren en weer doorgaan. Ze behandelen successen, de uitdagingen en alles ertussenin. Geen gefilterd verhaal, maar de rauwe, echte kant van ondernemen.
Naast makelaardij breidde Dick zijn ondernemerschap uit naar agrarische bedrijven, investeringen en innovaties zoals Bridgefund, een alternatieve kredietverstrekker voor ondernemers en Airturb, een fabrikant van kleine windmolens. Hij benadrukt het belang van samenwerking, het vertrouwen in goede mensen en hoe diversificatie in verschillende sectoren hem hielp om kansen te benutten, zelfs tijdens moeilijke tijden. Innovatie, duurzaamheid en langetermijnvisie vormen de kern van zijn strategie. Dick blijft gedreven om te blijven groeien en verbeteren, zowel persoonlijk als zakelijk.
Deze momenten en inzichten versterken het beeld van Dick Stofberg als een veelzijdige ondernemer die niet alleen kansen ziet, maar ook zijn ervaringen, successen en mislukkingen gebruikt om zichzelf en zijn bedrijven continu te verbeteren.
Luister naar het complete verhaal van Nicole dat is een inspiratie voor elke ondernemer die het aandurft een eigen koers te varen in een dynamische en competitieve markt.
Yousri onderstreept de voortdurende uitdaging voor ondernemers: het balanceren tussen het runnen van de dagelijkse operatie en het doorvoeren van noodzakelijke veranderingen. Hij deelt waardevolle lessen over hoe weerstand bij medewerkers overwonnen kan worden door hen te betrekken bij het veranderingsproces en eigenaarschap te creëren. Daarnaast benadrukt hij het belang van duidelijke communicatie vanuit de top om innovatie te stimuleren en een cultuur te creëren waarin verandering omarmd wordt, zelfs als dat ongemakkelijk is.
Duik in het verhaal van Bhup Singh en ontdek hoe hij met Marveltest bedrijven wereldwijd helpt klant-acquisitiekosten te voorspellen en optimaliseren. Leer van zijn reis door de staalindustrie, zijn passie voor technologie, en zijn visie op AI.
Hugo Hemmen onthult hoe hij zonder IT-kennis een internationaal team van 200 remote developers opbouwde. Ontdek zijn aanpak voor cultuurverschillen, offshoring en snelle groei.
In gesprek met gepassioneerde Maurice Wenneker, Founder en co-CEO van PAKT, een netwerk van productiemaatschappijen die wereldwijd contentcampagnes maken voor grote merken.