PXR, bekend van onder andere Voetbal International, heeft zich ontwikkeld tot een innovatief mediaplatform met tien sterke merken.
Met een sterke focus op technologie en schaalbaarheid zet PXR de toon in de media-industrie door merken te transformeren en succesvol te laten groeien via een buy-and-build-strategie. Ernst keyzer (CEO) benadrukt het belang van focus, ondernemerschap en een gedeelde cultuur als sleutels tot succes.
Ernst blikt terug op uitdagingen zoals snelle groei en overnames, en kijkt vooruit naar de toekomst waarin PXR zich wil blijven onderscheiden als een moderne mediaspeler met een sterke focus op niches en klantgerichtheid.
Hoogtepunten
Duik in de wereld van theater met Richard Jonker, directeur Theater Nederland, Stage Entertainment. Met meer dan 30 jaar ervaring in hospitality en entertainment onthult Richard hoe innovatie en creativiteit de theaters draaiende houden, zelfs tijdens de meest uitdagende tijden.
In gesprek met gepassioneerde Maurice Wenneker, Founder en co-CEO van PAKT, een netwerk van productiemaatschappijen die wereldwijd contentcampagnes maken voor grote merken.
Hugo Hemmen onthult hoe hij zonder IT-kennis een internationaal team van 200 remote developers opbouwde. Ontdek zijn aanpak voor cultuurverschillen, offshoring en snelle groei.