Amsterdam, 6 december 2022 – Met de overname van SEO-bureau SmartRanking zet Loyals Group uit Mijdrecht opnieuw een belangrijke stap voorwaarts in de groeiambitie. Binnen vijf jaar wil de bureaugroep uitgroeien tot dé aanvoerder in digitale transformatie en merkenbouw in het midden- en grootbedrijf. Dankzij de 100% overname van het Groningse SmartRanking – die per direct van start gaat – bestaat Loyals Group nu uit zes labels (Gravity, Stimmt, Loyals, Huray, PPCRN en SmartRanking). Zes labels die elk hun eigen specialisme hebben maar die elkaar tegelijkertijd perfect en heel organisch aanvullen en versterken. En de klant daardoor nog beter en breder kunnen bedienen. In totaal werken er nu 160 medewerkers.
Loyals Group ontwikkelt zich in sneltreinvaart tot een multidisciplinaire bureaugroep met een ongekende digitale knowhow en ruggengraat. Een integrale aanpak staat hierbij centraal. Bedrijven met een omzet tussen de 20 en 250 miljoen euro kunnen zich dankzij de expertise van Loyals Group makkelijker onderscheiden, sneller groeien. Zij worden op digitaal gebied letterlijk future proof gemaakt.
Marco Groenendijk, COO en Group Director van de Loyals Group:“Door de overname van SmartRanking (17 medewerkers) bestaat de Loyals Group momenteel uit zes sterke labels die elkaar naadloos aanvullen. Samen ondersteunen we bedrijven die een volgende digitale stap willen maken via een integrale aanpak nog beter van dienst kunnen zijn. Dit alles vanuit de gedachte ‘What got you here, won’t get you there.”
Het Groningse SmartRanking (17 medewerkers) is een succesvol SEO (Search Engine Optimization) -bureau dat gespecialiseerd is in online vindbaarheid via de bestaande zoekmachines. Dat Loyals Group juist dit bureau binnenshuis heeft weten te halen, benadrukt de ambitie van de bureaugroep. En hiermee verstevigt het zijn positie als dé autoriteit in digitale merkenbouw.