Op 12 juni 2025 is het zover: de negende editie van NIMA Marketing Day. Een dag waarop marketeers, strategen en andere professionals samenkomen voor inspiratie, verdieping en vooral: om nieuwe kennis op te doen. Loyals Groep is er dit jaar weer bij — en we hopen jou daar ook te ontmoeten.
Jarik Oosting, Managing Director van SmartRanking, stapt het podium op met een scherpe blik op wat er komen gaat in zoekmachineland. Een talk die je zeker niet mag missen, want SEO staat op een kantelpunt: met AI-zoekmachines in opmars, komt GEO (Generative Engine Optimization) in beeld. Jarik laat zien hoe je als merk nu al voorbereid kunt zijn op deze ontwikkeling, inclusief praktische voorbeelden. Woon zijn talk bij in de derde ronde van het parallelprogramma van 13:20–13:50 in het Magazijn.
Naast de talk zijn we de hele dag aanwezig met een eigen stand. Een plek waar je even bij kunt komen, een kop koffie kunt drinken, maar ook kunt sparren met collega-marketeers of Loyals-specialisten over jouw groei uitdagingen. Je vindt er collega’s van onder andere SmartRanking, Stimmt, Huray en Gravity, elk met hun eigen specialisme, maar samen goed voor één missie: jou helpen groeien.
Heb je al een ticket? Dan zien we je daar!
Nog niet? Bestel ‘m hier.
Tot dan!