Cut the crap:
Marketing sessies


Weinig mensen worden blij van strategische trajecten die maanden of jaren duren. Pakken papier die niemand leest of begrijpt. En dan moet je er nog mee aan de slag. Voordat je goed en wel begonnen bent, heeft de markt je alweer ingehaald. Bij de 'Cut the crap' sessies hebben we alle blabla en gebakken lucht weggelaten. In twee sessies van 2,5 uur halen we met het kernteam het binnenste van de organisatie naar buiten. Zo brengen we de kernwaarden, merkidentiteit en positionering in kaart. Dit leveren we op in een compact document waar je direct mee aan de slag kunt. Zo speel je snel in op de veranderingen uit de markt zonder de kern van je merk te verliezen.

Sessie 1: De kernwaarden

Duidelijke kernwaarden zijn de basis van ieder sterk merk. Hierop zijn alle volgende stappen gebouwd. Link gedragsregels aan de waarden om tot een gedragskompas te komen. Dit is intern een handig document om de cultuur op te bouwen en te beschermen. Extern draag je de kernwaarden uit door je communicatie-uitingen. Deze uitingen gaan klanten aanspreken die jouw waarden delen. En dat zijn dé klanten om op te focussen. 

Sessie 2: De merkidentiteit & positionering

Wie je bent, waar je voor staat én die plek claimen. Dat is wat er de tweede sessie op de agenda staat. Door de merkidentiteit te bouwen op de waarden weten we zeker dat we het merk authentiek neerzetten. En wij geloven dat dit een essentieel onderdeel is - want er zijn al zoveel anderen.

Met de opgeleverde documenten kun je zelf of met Loyals verder. Op naar The Road ahead!

Let’s get in touch
Interesse gewekt of gewoon een vraag? neem contact op met ons
Enkele gegevens ontbreken of zijn onjuist

Het formulier kan nog niet worden verzonden omdat het nog niet helemaal (correct) is ingevuld.