Genieten van het dagelijks leven. Samen versterkt Compass Group het gevoel van welbevinden van je medewerkers. Hun visie op ‘workplace wellbeing’ is gestoeld op vier pijlers: food, community, ownership en storytelling. De synergie tussen deze pijlers leidt tot een werkomgeving waar medewerkers graag verblijven, zich thuis voelen en een topprestatie kunnen neerzetten, elke dag weer. Of het nu gaat om eten en drinken verzorgen, een gebouw beveiligen of gespecialiseerd schoonmaken; alles wat zij doen, doen ze met liefde voor het vak en professionaliteit.

Klant

Compass Group

Type werk

Events

Branche

Horeca

01. Opdracht

Het bedenken en uitvoeren van een passend concept voor de locatiemanagersdag, die eens in de twee jaar gehouden wordt. Hierbij moet er een juiste balans zijn tussen kennisdeling, samenzijn en fun, met als doel het betrekken van medewerkers in de visie en kernwaarden van Compass Group.

02. Uitvoering

Speciaal voor deze dag werd het concept “What’s your story?” bedacht. Een uitnodigend concept dat inhaakt op de actualiteit storytelling. We vinden het overal om ons heen, verhalen over mensen, verhalen over voeding, verhalen over producten en in dit geval verhalen over Compass Group. We nodigen mensen uit ook hun verhaal te vertellen, want samen weten we meer en kunnen we de beleving van de klanten verbeteren en optimaliseren. De verschillende verhalen komen gedurende het gehele eventtraject steeds terug, in beeld, tekst, geluid en natuurlijk live. 

In samenwerking met onze Design afdeling werd het eventdesign ontwikkeld en gingen we aan de slag met de invulling. Online development bouwde de eventwebsite met o.a. een registratiemodule, verzorgde de mailings en in het natraject het evaluatieformulier met als doel waardevolle data te verzamelen voor een volgende editie.

03. Resultaat

Een interactieve, gezellige en informatieve dag waar collega’s met elkaar verhalen uitwisselden en een podium werd geboden om medewerkers te betrekken. Zo werd de focus en pijlers voor de komende twee jaar meegegeven.

Let’s get in touch
Interesse gewekt of gewoon een vraag? neem contact op met ons
Enkele gegevens ontbreken of zijn onjuist

Het formulier kan nog niet worden verzonden omdat het nog niet helemaal (correct) is ingevuld.