AB Transport Group staat voor een vervoerder die 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar is, betrokken is en met je meedenkt. Met zo’n 1.250 gespecialiseerde medewerkers in Europa staat AB Transport Group klaar om elke dag met kennis en een modern wagenpark van zo’n 1.000 trucks en 1.350 trailers te zorgen voor betrouwbare en optimale dienstverlening aan hun klanten. AB Transport Group is gespecialiseerd in transport van los gestorte agrarische producten, gekoelde foodproducten, veevoer, meel en zuivel.

Klant

AB Transport Group

Type werk

Design

Branche

Logsitiek

01.
Opdracht

Het ontwikkelen van een nieuwe merknaam, brand identity, brand guidelines en branding voor het nieuw te vormen bedrijf dat ontstaan is na de samenvoeging van AB Texel, Butter Group en A-ware Logistics.

02.
Uitvoering

Met veel enthousiasme heeft onze afdeling design deze uitdaging aangepakt. In samenwerking met concept is een nieuwe naam bedacht die aansluit bij de wensen van alle partijen. Daarna zijn de eerste schetsen gemaakt voor een compleet nieuwe branding. Deze is vervolgens uitgewerkt tot een brand identity die aansluit bij de wensen en kernwaarden van AB Transport Group.

03.
Resultaat

De brand identity is doorgevoerd in alle interne en externe communicatiemiddelen, zoals trailers, website en stationary items. AB Transport Group heeft nu een duidelijke huisstijl die heel herkenbaar is en past bij de innovatieve dienstverlening die AB Transport Group biedt.

Let’s get in touch
Interesse gewekt of gewoon een vraag? neem contact op met ons
Enkele gegevens ontbreken of zijn onjuist

Het formulier kan nog niet worden verzonden omdat het nog niet helemaal (correct) is ingevuld.