Fincade (voorheen Qompetence) staat voor FINance CAreer DEvelopers. Dat zijn de mensen van Fincade. Zij geven starters en young professionals de kans om de beste finance professionals te worden. En daar plukken hun opdrachtgevers weer de vruchten van.

Klant

Fincade

Type werk

Strategy & Branding

Branche

Dienstverlening

Datum

10-07-2018

01. Opdracht

Fincade was voorheen Qompetence. Qompetence zocht een partner die ze kon begeleiden in de gehele rebranding. De organisatie was de huidige naam en huisstijl ontgroeid. De focus lag op een corporate website & employer website, maar er moest ook direct meegedacht worden over een nieuwe huisstijl en activatie. Eigenlijk was de doelstelling kraakhelder: de markt veroveren. Daar kunnen wij wel wat mee!

 

 

02. Uitvoering

Fincade heeft The Road afgelegd. Het kernteam nam deel aan de 'Cut the crap' sessies. Hierna was het tijd voor een nieuwe huisstijl en de vernieuwde corporate & employer website. Om de employer-markt echt te gaan veroveren ontwikkelden wij de 'Don't grow up, just grow' campagne. Gericht op de millennials die de eerste stappen in het werkveld gaan zetten. Deze werd door online marketing doorgevoerd naar een Google & Facebook campagne.

Recensie

Als je je als organisatie zo ontwikkelt, ben je niet meer wie je was. En daarom was het tijd voor een nieuwe naam die beter vertelt wat we doen en een huisstijl die beter past bij ons en onze doelgroepen.

Marco de Ruiter - Fincade

03. Resultaat

Directe groei aan twee kanten. De conversie is flink gegroeid. Aan de employer kant in werving & selectie, maar ook in nieuwe deals. De nieuwe huisstijl is fris en helemaal in lijn met de waarden van Fincade.

Check out the result here!

Let’s get in touch
Interesse gewekt of gewoon een vraag? neem contact op met ons
Enkele gegevens ontbreken of zijn onjuist

Het formulier kan nog niet worden verzonden omdat het nog niet helemaal (correct) is ingevuld.