Een service level die past bij de huidige tijd


De gemeente Amsterdam heeft als doel dat Amsterdam dynamisch Amsterdam blijft: de inspirerende hoofdstad van Nederland met een rijke historie en cultuur. In Amsterdam is het nu en in de toekomst goed wonen en werken, met goede voorzieningen. 

Klant

Gemeente Amsterdam

Type werk

Online development

Branche

Non- profit

01. Opdracht

De gemeente Amsterdam zocht een manier om al haar parkeergarages met bijbehorende systemen te beheren en de klanten een serviceniveau te bieden van deze tijd, zonder dat de kosten exceptioneel zouden stijgen.

02. Uitvoering

Procesoptimalisatie en automatisering pur sang. Onze Online Development Loyals hebben de verschillende parkeermanagementsystemen aan elkaar gekoppeld. Deze informatie is ­beschikbaar gemaakt in een ­webshop, zo is de verbinding gelegd met de commerciële kant van het internet en alle mogelijkheden die dat met zich meebrengt.

03. Resultaat

Afdeling parkeergebouwen van de Gemeente Amsterdam heeft een service level die past bij de huidige tijd met een hoog gehalte van 24-uurs self-service. Daarnaast is er een efficiencyslag gemaakt voor het beheer van de garages. Misschien nog wel belangrijker zijn de mogelijkheden die de verzamelde data de Gemeente Amsterdam in de toekomst zal bieden.

Let’s get in touch
Interesse gewekt of gewoon een vraag? neem contact op met ons
Enkele gegevens ontbreken of zijn onjuist

Het formulier kan nog niet worden verzonden omdat het nog niet helemaal (correct) is ingevuld.