Parfois is een toonaangevend modemerk dat klanten een uniek concept biedt: een wekelijks geactualiseerd assortiment aan accessoires waaronder tassen, sieraden, shawls, schoenen, gebaseerd op de laatste catwalk trends. En dit alles voor vriendelijke prijzen. Met 750 winkels in 64 landen is het de hoogste tijd dat Parfois ook in Nederland voet aan de grond zet. Franchisenemer Parfection heeft als doel om binnen twee jaar 20 Parfois winkels op toplocaties in Nederland te openen.

Klant

Parfois

Type werk

Online marketing

Branche

Detailhandel

01.
Opdracht

Het vertalen van de Portugese merkwaarden van Parfois naar de Nederlandse markt. De basis is “Ode to every woman” en “Value for money” met als pay-off "Exceptional and irresistible fashion accessories affordable to everyone".

02.
Uitvoering

Na een uitgebreide inspiratiesessie is ingegaan op de core values van Parfois Nederland en de vertaling van de Portugese merkwaarden naar de Nederlandse markt. De missie is vertaald naar een pay-off en naar concrete communicatiemiddelen. Voor de opening van de Parfois winkel in Rotterdam is naast communicatie vooraf (door middel van social media, pre-inschrijvingen op de nieuwsbrief en “Opening Soon” posters) ook een activatiecampagne opgezet in de dagen rondom de fysieke opening van de winkel.

Daarnaast is voor de Parfois vestiging in Eindhoven een grote abri campagne gestart met als doel meer bekendheid creëren rondom het merk in combinatie met merkwaarde “Value for money”. Voor de bekendheid van het merk is zowel gekozen voor offline communicatiemiddelen (via advertenties in toonaangevende magazines) als voor online communicatie (via Instagram like en win actie en Facebook activatie).

03.
Resultaat

Met de campagne is “voet aan de grond” gezet in Nederland: de brand awareness van Parfois is aanzienlijk vergroot. De doelgroep weet de winkel te vinden en is actief op de Parfois social media pagina's, zowel Facebook als Instagram. Daarnaast is een database opgebouwd voor de online nieuwsbrief.

Let’s get in touch
Interesse gewekt of gewoon een vraag? neem contact op met ons
Enkele gegevens ontbreken of zijn onjuist

Het formulier kan nog niet worden verzonden omdat het nog niet helemaal (correct) is ingevuld.