Yoghurt Barn is een succesvol horecaconcept rondom biologische yoghurt. Na een start in Utrecht en Amsterdam in 2012 is het inmiddels gegroeid tot meer dan 10 vestigingen in Nederland en in 2017 uitgeroepen tot Food-retailer van het jaar.

Klant

Yoghurt Barn

Type werk

Online marketing

Branche

Horeca

Datum

31-01-2018

01.
Opdracht

Loyals is vanaf de start de online partner van Yoghurt Barn. We ontwikkelen en onderhouden de website en realiseren gezamenlijk de online marketingresultaten.

02.
Uitvoering

Denk bij online marketing bijvoorbeeld aan het lokaal goed vindbaar maken van alle nieuwe vestigingen maar ook aan online advertising op Facebook en Instagram voor werven van personeel voor deze vestigingen en Adwords campagnes voor meer reserveringen voor High Tea, Brunch of Picknick.

03.
Resultaat

Met een mooi en goed bezochte website, meer dan 27.000 volgers op Instagram en meer dan 42.000 likes op Facebook heeft de Yoghurt Barn een prima online presence. Door gebruik te maken van social advertising wordt gericht gewerkt aan het behalen van subdoelstellingen zoals het introduceren van nieuwe producten, nieuwe vestigingen of het vinden van klanten en personeel. Door een goed geoptimaliseerde Adwords campagne - niet beperkt door een maandbudget, maar een afgesproken max per reservering - maximaliseren we de bezetting van de stoelen.

Let’s get in touch
Interesse gewekt of gewoon een vraag? neem contact op met ons
Enkele gegevens ontbreken of zijn onjuist

Het formulier kan nog niet worden verzonden omdat het nog niet helemaal (correct) is ingevuld.