Google Partner status voor Loyals


Het afgelopen jaar heeft Loyals een forse groei doorgemaakt op het gebied van Google AdWords. Het aantal nieuwe AdWords klanten stijgt per maand en de nieuwste technieken en mogelijkheden worden met succes toegepast. Daarnaast heeft Google in november haar richtlijnen voor de certificering van bureaus aangescherpt. Loyals voldoet aan deze vernieuwde eisen en mag zich wederom met trots gecertificeerd Google Partner noemen.

Categorie

Online marketing

Datum

28-11-2013

Het afgelopen jaar heeft Loyals een forse groei doorgemaakt op het gebied van Google AdWords. Het aantal nieuwe AdWords klanten stijgt per maand en de nieuwste technieken en mogelijkheden worden met succes toegepast. Daarnaast heeft Google in november haar richtlijnen voor de certificering van bureaus aangescherpt. Loyals voldoet aan deze vernieuwde eisen en mag zich wederom met trots gecertificeerd Google Partner noemen.

Google Partner status

Deze maand is Google overgestapt op een nieuw platform voor bureaus die zich actief bezig houden met Google AdWords voor klanten. Google AdWords is een systeem voor Internet Advertising, ook wel SEA (Search Engine Advertising) genoemd. Een bureau krijgt een Google Partner status toegekend wanneer aan bepaalde richtlijnen is voldaan. Zo wordt jaarlijks onderzocht of een bureau over de juiste kennis en middelen beschikt om klanten goed te kunnen bedienen. Loyals is ook met deze bijgestelde eisen aangesteld als gecertificeerd Google Partner. We staan inmiddels vermeld in de nieuwe Google Partner Search.

Google updates

Google is een nieuwe weg in geslagen als het gaat om het aanbieden van informatie aan de zoeker. De zoekmachine is nog meer gericht op het zo snel mogelijk en zo juist mogelijk aanbieden van informatie die naadloos aansluit op de zoekopdrachten van de gebruikers. De algoritmes van Google veranderen zo’n 500 keer per jaar, met af een toe een grote update die naar buiten wordt gebracht.

Zo is eind september weer een grote en impactvolle update uitgerold; Hummingbird. Met deze update is een grote stap gezet in het aanbieden van gerichtere informatie en hogere ranking van kwalitatieve content. Dit onderstreept de noodzaak om continue te werken aan kwalitatieve website-pagina’s.

Kwaliteit in AdWords

Een van de belangrijkste wijzigingen in het Google Partner programma is de verhoogde kwaliteitseis van de accounts die bureaus voor klanten beheren. Er wordt in het belang van de klanten scherp gekeken naar behaalde resultaten van de advertentiecampagnes.

Door alle recentelijke wijzigingen bij Google en de hogere verwachtingen van de zoekers op internet, is het van groot belang strategieën hierop af te stemmen. Niet alleen SEO-technisch (organische vindbaarheid) maar ook aan SEA-zijde is de kwaliteit van veel steeds groter belang. Daarom volgt Loyals de ontwikkelingen op de voet en zorgen we voor continue onderhoud en optimalisatie van de beheerde Google AdWords accounts. Kwaliteit en ROI hebben meer prioriteit dan ‘alleen maar zichtbaar willen zijn’ in Google.

Loyals onderhoudt een groot aantal AdWords-accounts van klanten in diverse branches. Wilt u meer informatie over de mogelijkheden voor uw organisatie, neem dan direct contact op met Loyals.


Stay up to date
Schrijf je in en ontvang maandelijks een update van de belangrijkste ontwikkelingen
Enkele gegevens ontbreken of zijn onjuist

Het formulier kan nog niet worden verzonden omdat het nog niet helemaal (correct) is ingevuld.