Goodbye 2017: De 5 meest gelezen blogs van afgelopen jaar


Het is weer een contentrijk jaar geweest. Maar welke blogs zijn het meest gelezen?

Categorie

Design

Datum

14-12-2017

Is het alweer tijd voor eindejaar conferences, goede voornemens en een terugblik op afgelopen jaar? Ook dit jaar hebben we weer veel leuke, grappige, informatieve en interessante content gemaakt en gedeeld. Voornamelijk in de vorm van blogs en vlogs, waar de jaarteller (inclusief deze) alweer op 83 staat. En vandaag mag ik de honneurs waarnemen om terug te blikken op een contentrijk jaar, vol Online, Offline en Events. En dit ga ik doen in de vorm van: de 5 meest gelezen blogs van 2017. Weet je wat het grote voordeel is van deze terugblik? Mocht je toevallig een van de blogs gemist hebben, dan kan je deze in alle rust nog even lezen.

Voor de duidelijkheid (en de gemoedstoestand van mijn collega’s) wil ik graag eerst nog even benoemen dat de volgorde van onderstaande blogs niks zegt over het aantal lezers. Deze is gerandomiseerd. 

Hoe storytelling een grote impact op je merk heeft

Waarom slaat die ene blog nou juist wel aan en die andere weer helemaal niet? De essentie van mijn blog wordt misschien wel samengevat in de blog van Lieke: Hoe storytelling een grote impact op je merk heeft. Succes zit niet eens zo zeer in wat je zegt, maar juist in hoe je het zegt. Of beter: vertelt. Zie het net als de verhouding tussen spraak en lichaamstaal. De kracht zit ‘m in de hoe en Lieke legt dit haarfijn uit.

Zelf je AdWords opzetten en beheren? Lees ons stappenplan!

Ondernemers in hart en nieren willen graag zo veel mogelijk activiteiten zelf doen. De website beheren, de communicatie met klanten doen en zelf adverteren via bijvoorbeeld Google AdWords. Maar er moet ook nog genoeg tijd overblijven voor het ondernemen. En om alles goed te doen, zou je ook overal kennis over moeten hebben. Multitasken is lastig, maar multitasken binnen verschillende specialismes is nog vele malen moeilijker.

Klinkt dit herkenbaar? Dan is deze blog van Tom een aanrader om nog even te lezen. Hier vind je een stappenplan om jouw Google AdWords goed op te zetten.

Digitale transformatie met slimme software 

Met slimme software kan je klanten optimaal van dienst zijn. Door IT te combineren met data die je van je klanten hebt, kan je hen een “flawless klantervaring” bieden. En nee, dit is niet alleen van toepassing op grote bedrijven, met miljoenen euro’s aan innovatiebudgetten. Dit geldt ook voor pizzabakkers en kappers. In Marco's blog Digitale transformatie: van pizza’s bestellen tot je haar laten knippen lees je hoe slimme IT ook jouw bedrijf kan helpen groeien. Of eigenlijk, hoe je je klanten nog beter kunt bedienen.

Websites met nét dat beetje extra 

Er zijn tegenwoordig zo’n 20 miljoen(!) actieve websites online. Het is dus noodzaak om goed na te denken over de vormgeving van jouw website. De indruk die je achterlaat met jouw website kan namelijk doorslaggevend zijn. Cornee vertelt in zijn vlog It’s all about the details hoe we bij Loyals ervoor zorgen dat een website nét dat stukje meer heeft dan andere websites.

Laat je betoveren door een themapark

Een goed evenement laat een leuke, mooie of inspirerende herinnering achter. Maar hoe zorg je er als eventmanager voor dat jouw event blijft hangen? Dat bezoekers het na afloop nog vaak over die speciale ervaring hebben. Gillian geeft antwoord op deze vraag door eens goed in te zoomen op De Efteling. Want hoe meer je inzoomt, hoe beter het wordt. Wij zeggen dan ook: Hey eventmanager! Ga eens naar een themapark!

Sparren?

Onze blogs en vlogs zijn zo opgezet dat jij een hoger rendement kunt halen uit alle bedrijfsactiviteiten. Hebben we je positief kunnen prikkelen en wil je graag sparren over jouw business? Schroom dan niet om contact op te nemen met Loyals.

Ook in 2018 gaan we weer interessante content delen. Is jouw goede voornemen om in 2018 meer resultaat uit jouw marketingactiviteiten te halen? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief (links) en wees verzekerd van een maandelijkse update over alles wat speelt binnen Online, Offline en Events!


Stay up to date
Schrijf je in en ontvang maandelijks een update van de belangrijkste ontwikkelingen
Enkele gegevens ontbreken of zijn onjuist

Het formulier kan nog niet worden verzonden omdat het nog niet helemaal (correct) is ingevuld.